dagen efter igår

Har varit i stallet hela dagen idag. Eller ja hittills iaf ;) Vår hovslagare  kom och tog av skorna på lillan och så. Sen idag så ska vi nog dra till min mormors gamla hus och typ sova där. Inatt drömde jag en jätte konstig dröm. Jag var i stallet och väntade på hovslagaren och jag sa till mamma typ kan inte jag få hem? Och då va Sara där och sa typ men jag har också hunden med mig! Men jag hade ingen hund med mig utan jag frös och hade ont i min armbåge, och när jag tittade på armbågen så hade jag ett gigantiskt blåmärke? Det var jätte stort verkligen och då sa jag till mamma typ, titta mamma jag måste nog gå sjukhuset och ta hand om blåmärket! Haha! Igår kväll var jag med Sara och Becca en sväng, var ute och gick i snön typ haha. Så i dag kunde jag knappt prata på morgonen men det är bättre nu, puh!
Peace!
/milla'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0