update

kollade nyss på Idol, fanns väl ingen sån där speciell idag tyckte jag.. Var många fler igår  som "utmärkte" sej. Idag så red jag ett dressyr pass med både Seven & Lillan och det gick super!

Har inte varit min dag idag.. Gik super på spanskan men ja annat har gått snett..  Men äntligen är fredag imån!  Veckorna går ovanligt fort tycker jag..? Svisch så är dom borta? haha. Fast det är juh ganska bra haha. Har typ inga planer för helgen vad jag vet.. Blir kanske att dra till kalmar eller så ska jag åka till min hopptränare med Lillan. Vad ska ni göra i helgen ?
Har ingen aning om vad jag ska ha på mej imån! Ett par jeans leggings med en vit blus? Eller bara något fredags mys? haha. Usch, borde bestämma mej nu annars kommer jag stå där som ett fån imån och försöka hitta nån trasa i min gaderob haha.
Jag sitter som en hösäck, men ni får försöka leva med det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0