The night is young

Rebecka var nyss här så vi körde den dära grejen att man skriver typ 2 meningar på ett papper sen så viker man för det förutom den sista meningen och sen så skickar man vidare så skriver nästa osv..  Här kom den roligaste typ haha :
Hej mitt namn är Pelle snopplös. Jag bor med min snygga man med en snopp i pannan.
Själv fattar jag inte hur det kunde bli så. Men jag gillar det!
Ojah! Glass är verkligen gott! Speciellt med kolasås!
mums och med spermierpå muuuuuums. Jag är sådan som runkar innan jag går och lägger mej för tillfredsställelse.
Jag blir riktigt tänd på fötter med vårtor. Men jag älskar också näshår.
Det är så jävla gott tillsammans med rödvinsås! Igår hände verkligen en hemsk sak, min mans penis gick av!
OH NO det hände exakt samma sak för mej fast det var min bröst ramlade bort.
hahaha! Kul att vi är så seriösa av oss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0