shalala

Tjollahopp!
Var ett tag sen, & jag ber om ursäkt! I söndags var jag & tävlade med Seven för första gången! Hoppade 2 Clear round (70cm & 80cm) ( clear round är om man klarar banan utan vägring eller fel får man en rosett). Och det gick fintfint! 2 rosetter fick jag hem!

Var ute och red med Mia idag! Riktigt roligt faktiskt! Hon gav mej nyttiga tips om hur jag ska få Seven att inte sticka med mej i skogen, haha. Så är jag ny duschad & klar för spanska boken *suck*. Fast nu håller jag på att fixa allt strul med hästarnas pass & min licens, ja herregud det är en hel vetenskap det där med ridning. ;) Men idag på hem kunskapen så började Sara & jag skaratta åt ingenting, haha! Skrattade hur länge som helst ;)
Eddie! <3

En väldigt fin bild på oss 3 med Idas gamla "underbara " mobilkamera :)
Nej nu ska jag titta på Biggest looser Svergie,
Puuuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0