Rubrik?

Underbara bilder i inlägget innan inte sant? ;) Haha, hade lite mycket fritid bara. I morgon är det konfermation (och det stavas..? ) ångrar det redan, haha. Nä vi får se hur det blir! Ska väl gå och lägga mej snart, tänker inte göra en repris av det jag gjorde idag haha.
Min hund kom in och väckte mej idag på morgonen så jag kollade på klockan och då så var den 5 i 7, fasen nu har jag sovit för länge igen, (brukar å upp vid typ 20 i 7) så jag går upp, sminkar mej och så, sen så ska jag gå till toan och tvätta bort lite smink som blivit fel, och då ser jag hur mörkt det är ute och i hela huset.. Så jag går in till mamma & pappa för att kolla om det är nån där, då så säger pappa, vad är det? så kollar jag på klockan inne hos dom för jag tänkte att det kanske är lördag eller nåt, men då säger pappa att den är 5! Så jag gick raka vägen in i mitt rum och somnade om haha! ;) Bara lite vimsig ;)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0