Min cykel kan gå och dö!

Har verkligen inte haft nån lust för att blogga tyvärr, men jag hoppas ni överlevt ;)Idag så har typ inte ett piss hänt, eller jo, jag ramlade med cyklen när vi skulle cykla till bussen! Och jag hade mina ljusa cinos på mej och så typ stannade  min cykel så jag gled fram sen så typ välte jag och gled på asfalten / gräset så mina byxor blev helt leriga,:( så jag fick låna ett par av Ida haha lite komiskt sådär ;) Haha, jag har typ ätit ett druv socker paket sen jag kom hem, det är inte så bra va..? Hittat en snygg väst, hmm, vad tycker ni om den?
Nej nu ska jag slänga i mej lite mat sen ska jag sticka till stallet och rida sen blir det hem & duscha & packa eftersom vi drar till öland imån!
/Milla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0