Stay away,

&gLillan var frisk! :')


Sen när man kom hem så åkte man tillbaka till kalmar med mammi och shoppade lite (:
Köpte :
En vinterjacka
t;Bobbys balsam
Uggs
Linne
Ansiktsgrejs
öronhänge
skor till idrotten
och lite annat smått och gott



Och så köpte vi en säng till min mormor för att hon ska flytta till en lägenhet sen när vi varit i kalmar så åkte vo och lämnade den i lägenheten och det var första gången jag var där.. Och tror ni inte att min mormor har en walk in closet ;o Blev för älskad i den när jag var där, så kunde man ha satt upp massa speglar så hade den varit perfekt! hmm, tror jag ska ha mina kläder hos mormor, haha. Nej men den var as nice. Sen när jag kom hem red jag Seven på åkern och det gick udan som fasen, så jag fick typ fart tårar och dom typ frös till is på kinderna kändes det som, för det var iskallt ute idag.. Tycker faktiskt inte vintern borde komma riktigt än..
/ Milllllllaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0