im alive!

åå så dåligt mina  kompanjoner bloggar , men vad ska man göra får väl själv ta och blogga lite ..
hela gårdagen bestod av mat mat och hmmm mera mat + lite shopping  och idag bär det av på hästkapplöpning .
kom precis in en man och frågade om nån lampa vad sönder jag som är såå duktig på engelska försökte förklara vilken lampa som inte funkade och att elen inte heller funkade där men han tog så glatt med sig glöd lampan och sa att han skulle byta !
och så imorgon på dagen så bär det av till prag för ännu mer shopping och kultur , kan ju också passa på att säga att vi har haft strålande väder hela helgen blå himmel och helt perfekt är det .
dock har jag blivit förkyld av nån tråkig anledning men men den smällen ta jag okej ska kanske sluta skriva såhär mycket dom flesta stannar väl upp efter hälften kram !
roligbild.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0