Update!

Fy fan vad dålig update jag skäms nästan..


Men jag har typ inte hunnit.. Och inte haft nåt att blogga om.
Men idag ska vi iaf va ministranter, weey! (not!) Och så ska vi öva lite
inför lucian med massa småbarn, haha. Snälla som vi är ställde vi upp och jag ska va Lucia haha.
Och så har jag blivit vald som klassens tärna! lite smått nervös! Uuuh, ska läsa upp en vers för
hela högstadiet.. Inte min favorit direkt.. Men imon ska man till vetrinären med Seven, för han är halt :(
Han har typ halkat i hagen eller nåt, han har troligen en led-skada.. Det är fan inte meningen att jag ska ha hästar..
Men ska till skolan först och göra hemkunskapsprov på typ 4-7 sidor.. Weey, så måste typ plugga hela dan
och så måste jag rida Lillan. Huhu, hur ska jag hinna allt?
Den största frågan är, kommer det någonsin bli samma sak igen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0