hoppasnifattar

Jooh manen!
eller något?

Ordet för dagen är Knasigt, Andra avenyn var ikv sjukt bra, sista avsnitet ikv med, jag vill se mer shit asså!
Har pluggat eng och spanska idag med as tråkigt, nu är jag sur också vi har inte haft något vatten idag, så mamma har inte kunnat tvättat mina kläder vad fan ska jag ha på mig imorgon, åå helvete! nej jag skojar värden ska väl inte gå under för det eller? min mobil ***** är helt ** jag kan inte lyssna på musik för den är någon glapp i den skiten, hur ska jag klara mig?! jag håller på att bryta ihop här hemma, Shit mkt fel här känner jag men jag pallar inte, min svenska är sjukt bra, för jag har gunnar!:D

Glömm dina bekymmer det kommer nya imorgon
.








//Sara

Kommentarer
Postat av: Rebecka, you know ;)

Hörlurarna kanske är sönder? ;)

Det händer nästan alltid mig, jag har säkert köpt 5-6 hörlurar på ett halvår. (:

2010-05-06 @ 18:28:33
URL: http://mixxiandbex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0