Rubrik?

Hej alla sötisar!

Förlåt för vi är så dåliga på att blogga, men jag ska iallafall försöka bättra mig, igår fick jag ett mail om skara, om ni inte minns, så ska ju Ida och jag till skara i sommar på riksfestivalen och spela, Så idag ringde jag till Detlef och pratade lite med honom, ni kommer få veta mer sen om allt lite senare sen, Ida och jag har också testat skype idag, har haft skype ett tag men har aldrig varit inne på det typ, Ida och jag hade väldigt kul, haha ska ha några bilder på ida här i datorn, men jag tror inte jag hann så långt, så jag sparade dom inte, jaja skitsamma, Nu ska jag läsa på lite so tror jag, har prov på fredag känner att jag inte kan det redigt, men ha en fortsatt bra kväll<3


klart snyggast bild!  (:




//Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0