Sjukt bra helg<3

Fredag: En helt vanlig dag i skolan, efter skolan blev det hem och duscha och fixa sig sen hem till milla och baka och lite, och sen vidare till Emma, där alla underbara mäniskor var, och där hade jag en sjukt bra kväll, natt och dag, kunde nog inte blivit bättre än vad det blev, kommer komma lite bilder sen med efter fredags kvällen, kommer nog inte säga så mkt mer utan bilderna få tala för sig själva sen när dom kommer.

Lördag:
Började med att jag vaknade upp hos emma i hennes sköna säng, klockan åtta typ väckte dom mig, sen blev det packa och städa och sen åka hem, och direkt när jag kom hem blev det att lägga sig på soffan och fortsätta sova, sen när jag vakna blev det att sola i det härliga vädret, sen blev det att fixa sig och ge sig iväg på kalas och sedan vidare till Borgholm med syster och hennes polare, hade det redigt bra och roligt, sen kom vi typ hem runt ett och då var jag dö trött så gick och la mig med en gång.

Söndag: Sov typ till elva idag, sen så fick jag höra att vi skulle till kalmar, så det var bara att fixa sig igen, i kalmar skulle dom köpa färg och lite så då passade jag på att köpa en webbcamera med, blev inte så mkt mer var på rusta med och sen var vi och åt mat, dagen blev iallafall bra, har typ slappat resten va dagen och suttit vid datan.

Sorry för jag har bloggat så dåligt
,

//Sara



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0