knasigt xD

Chacha bitches!

snart är det sommar lov härligt härligt, som jag har sagt tidigare så kommer 2010 bli en sjukt bra sommar, mkt som är planerat, har funderat mkt på att färga håret efter skolavslutningen någon gång typ, svart och rosa vad säger ni?
aja har typ inga läxor denna vecka skönt! därimot har vi kemi prov på fredag, idag har dagen varit helt okej ett + på att alla börjar bli så snälla och roliga :D
dom skrämmer mig lite men det får man ta, haha

Ett måste i sommar är solbrillor och hatt (Y)
Fast solbrillorna ska vara helsvarta hatten med tror jag(:


Spin Doctors-Two Princes






Vill ha sommar nu!

nej jag skojade om att jag ska färga håret svart och rosa, haha
Tänkte mig mer rött, eller lite ljusare eller typ brunt igen, låter det bättre?haha
men nu ska jag vandra vidare puss

//Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0