Lär dej klockan Camilla!

Shit, va astrött när jag kom hem. Väntade på mamma sen stack Ida & jag till Affären och köpte godis, mihhih. Sen så höll jag på att somna i soffan men så kom mamma och sa att jag skulle släppa in hästarna så då var det bara att gå dit. Sen hem & äta. Efter det gick jag in till tvn igen och typ somnade (Ida & jag ska på fotboll och jobba i kiosken vid kvart i 7). Pappa & bror skulle till bastun och då trodde jag att klockan var halv 7 så jag gick och fixade mej (vi skulle åka kvart i 7). Men så insåg jag vid kvart i 7 att klockan var kvart i 6 (!!) Ni fattar inte hur segt det var att typ somna vakna somna vakna, när jag hade kunnat sova i typ en timme ! Så då blev jag lite ledsen :/ haha. Men nu blev jag pigg efter att ha sniffat på ammoniak! Till skillnad mot Hage så börjar jag inte lipa, mohahaha ! Nej jag haer inte sniffat ammoniak, vad tror ni jag är!? ;)


Orkar inte leta efter en annan finare bild,..



Hugs & kisses , så skrev jag på engelska provet i e-mailet ;s  Haha.

Okej, hoppas ni fattar lite av det jag skrev x) Jag vet jag skulle blogga om jag kom på nåt roligt, kan man juh inte säga det här va haha.


/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0