Göteborg nästa helg ? *.*

Hej hopp! Förlåt att jag inte bloggat i helgen, men i fredags var jag hos emma! Hur kul som helst! Sen på lördags morgon åkte vi till kalmar var hemma i typ 10 minuter och hämtade pengar. Köpte
ett par shorts,
en tröja, hårspray,
strumpbyxor (ni vet såna som man ser brunar ut i)
Ett par solglasögon (:


Sen på kvällen så åkte jag till högsby och träffade Jonathan, Oscar & Julia, kulkul! (: Sen så kom jag typ hem vid halv elva, och jag var så trött så dt var bara att gå och lägga sej (; Och idag så har jag varit på hopplektion vid halv 12, sen så har jag inte orkat blogga mer idag, haha. Nu ska jag snart duscha sen ska jag sätta mej och kolla på tv! Hittat en jätte fin D-ponny i göteborg, ska nog åka & kolla på den i helgen! Iiiee! :D


xoxo


/Milla



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0