update..

Hejsan bitches !

Hade spanska prov idag då , det var mycket lättare än vad jag trodde det skulle va ! (; I morgon har vi engelska prov ! buhuh.. Orkar inte öva .. Funderar på att bara ser hur det går .. och skippa att plugga ? hmm..
Nej det blir väl att plugga .. -.-' haha (; .
Red Lillan idag , och hon gnäggade när jag kom ! :') Sara följde med och sprang när jag red , sen så mötte vi Ida sen så gick / sprang hon med oss hem .
Ikv ska mamma ringa några som har en häst vi ska åka och kolla på ! Antingen så åker vi i morgon efter skolan , eller så åker vi på lördag  förmiddag !
Ida & jag skulle ha sprungit när vi kom hem igen  , men när jag fixat Lillan & bytt om så ringde jag Ida , men vi pallade inte haha .
Så nu ska jag springa upp & ner i trappan sen kanske det blir att va med Sara & Ida när dom övar inför UKM ! Spännande !  Kommer ni och kollar !?


Pheobe som vi ska kolla på i helgen (:


Söt bild på Sara & Joline (:


Dagens låt -  Te Amo ,  Rihanna


xoxo /M

Kommentarer
Postat av: Rebecka

sv: det blir nog dom ^^

2010-03-18 @ 19:05:45
URL: http://mixxiandbex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0