update..

Hej hopp gummisnopp !

Skola idag , blää! Sara var sjuk , :( Och jag har prov i morgon ! Och på torsdag har jag spanska prov (!!)
och på fredag har jag engelska prov , jiihooo! (noot!) .
Skulle ha ridit idag , men det var så kallt och så där , så det blir i morgon ist , en långtur ! Det gillar vi !
I morgon blir det film/foto då ska vi ta lite kort till en speciell ska ! Hmm, vad kan det va ? haha (;
Blev ett snabbt inlägg för nu ska jag plugga tråkig biologi ...
En helt meningslös bild på mej , whatever (;

Dagens Outfit kanske kommer senare !

Dagens låt , eftersom Joline har sjungit på den hela dagen (; <3


xoxo /M




Kommentarer
Postat av: Joliine

hähä ;) sötnos!

2010-03-16 @ 16:42:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0