update..

Hello bitches !

Idag har alla 3 varit hemma från skolan ? hmm.. Känns lite såhär att alla tror vi skolkar ?
Men det gör vi inte , iaf inte jag , men skulle ha svårt att tro att dom andra skulle skolka.. (;
Har varit yr hela dagen . Fast jag sov typ hela dagen (; Somnade kanske 10 i 10 eller nåt , vaknade 10 i 12 åt och gjorde lite grejor , sen så sov jag yttligare en timme , okej inte hela dagen , menmen .
Men i morgon blir det skolan . Har exprimenterat (stavning?) lite med håret , fårse hur det blir , haha . Har kolla på Drömmen om Italien & Andra Avenyn . Ska sova nu , ska gå upp lite tidigare i mån p.g.a håret (vad gör man inte för att se bra ut ?) haha , nej men jag måste ha tid i fall det ser för jävligt ut (;
Hittade bilder från klassresan till Boda Borg. Ett ställe ni bör besöka !
Saknar det <3


Puss & Kram

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0