Some people want diamondsrings and some people just want everything...

hej , det var inte igår!
Fifasen vilken jobbig måndag det har varit , jag längtar redan till helgen en bra start på måndagen eller hur ?
Funderar också på att åka till kalmar på fredag och köpa en skinnjacka min gamla är helt skrutten .....
och sen blir det ju oskarshamn på lördag antagligen då inte säkert . så ska vi åka på lasergame med medborgarföreningen en fullspäckad vecka helg annars blir det bara skola skola plugg skola och mera skola ett + på solen som börjar titta fram mellan trädtopparna jag gillart !
men nu blir det svenska hollywoodfruar sen blir det forsure natti nattti för mig .
// ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0