Shopping med antagligen världens sämsta kvalitet på bilderna jo tack ..

Shop until you drop.....
eller i mitt fall tills bussen går , suck !


fyy vilken jävla kvalitet jag har på mina bilder , måste skaffa mig en riktig kamera asså ..
men jävla va nöjd jag är med jackan hittade först inte min storlek fanna bara 38 jag bara fan, så tänktejag att jag kunde ju prova den i alla fall, så jag gick in i provhytten och så ser jag en likadan jacka som redan hänger där inne min storlek och allt jag bara tack guud ! det måste varit ödet .
så nu är jag nöjd och glad.
jag köpte en till tröja igår men den är för ful för att visas haha .

ikväll blir det big bang då som camilla redan skrev no idea vad jag ska ha på mig
kanske använder träklackarna som jag köpte i sommras för fem kr  haha men nu
på min underbara dag jag är så lycklig .

// ida

Blogg you later .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0