Riida Pålle idag !

Hello !

Snart ska vi iväg och titta på en häst !! Wiie ! En underbar valack ,  var rubriken så man kan juh alltid hoppas ? (; I går åkte juh Sara & jag snowboard ! Först var det lite problem , Sara kunde inte få på sin snowboard eller skorna (pjäxorna ?) passade inte så då fick vi gå och byta , sen så visste jag inte riktigt vilket håll jag ville åka åt så vi fick gå å byta håll eller så 2 ggr ! Fast jag hade rätt från början ! Så då fick vi lite motion hihi. En gång när jag åkte (på fel håll) så kände jag hur det gick fotare och fotare och eftersom det var fel håll för mej så kunde jag juh inte stanna, för det fel för mej på nåt sätt. (; + det var jag på väg mot ett ganska stort gupp , så det var bara att hoppa i den hastigheten eller slänga sej ? Och jag slängde mej .... på rumpan ... Sen så ramlade jag en gång ... på rumpan ... haha , så jag har skit ont i den nu ! Och jag som ska rida pållen :( (; Annars så gick det skit bra ! Var juh liksom andra gången vi åkte ? Vi åkte tillochmed i bananbacken ! (; haha.  Nej nu ska jag äta frukost !
Har ingen bild sen igår , så det får bli en när vi åkte skidor senast !
M
I
L
L
A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0