Packa ner min förkylning och skicka iväg ?

Hej alla söta !

Har sån jäkla förkylning , skit jobbigt . Mamma & jag fick åka och köpa nässpray förut , haha (;  Ikv sov Sara & Ida här . Busigt värre ! Fast dom kom typ vid halv elva så satt vid datan lite , sen kollade vi på film ,
snackade lite skit å så vidare , haha nej jag skojjar (; Men roligt hade vi !

Vann rätt person melodifestivalen ?
Själv tycker jag hon sjunger bra och låten var fin , men kändes inte som en melodifestivals låt direkt ... (:


Nu ska jag nog snart till Sara & skriva av lite saker till provet jag har i mån (blää) ,
eftersom jag var sjuk den dagen vi fick reda på vilka sidor vi hade å så där (;
Saknar alla sommarminnen !

Bild : Kusinbarn
Fotograf : Sara Jonnerby


xoxo  /M

Kommentarer
Postat av: Awesome Dude

Tjenna! läget brudar, diggar eran blogg! det skulle vara mer intressant ifall ni inte kommenterade melodifestivalen för att den har aldrig varit bra och troligtvis kommer den inte att bli bättre! resten av eran blogg är ok! kunde varit bättre!

Ehm... se det som bra kritik för att göra eran blogg bättre! skriv mer personligt, för det intresserar folk! tro mig jag vet hur man skriver en blogg! även fast jag inte själv har någon blogg för att jag tröttnade!

Det skulle vara intressant att läsa mer om er själv! Vad ni roar er med och andra saker!

2010-07-17 @ 20:27:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0