In the boring school !

Hejsan alla fina !


Sitter här i biblioteket i skolan .. Seeegt ! Usch för skolan , haha .  Sara & Ida är sjuka idag , buhu , tur jag har Becca (; Hatar  att åka buss till skolan själv känns typ som om jag är den enda tjejen som ska till skolan haha. (; Har håltimma nu , slapp biologin ! Fast vi har prov på onsdag -.-' Och nästa vecka på fredag har vi engelska prov (!!) .  Hjälp!? (; När jag kommer hem ska jag rida tror jag , sen blir det nog fotbollsträning, eller kolla på film haha .  Såg Alvin & gänget 2 igår , haha . Underbar film alltså (; Fast 1 är bättre ! (;  Uppdaterar mer ikv eller senare , för nu ska Becca in på sin blogg som ni hittar här (;



Saknar Gbg fan ! (;



Pusshej alla bloggläsare ! (;



// Milla




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0