Ida tycker till.

Herregud förstår mig inte på svenska folket !

DOM KAN INTE DANS .

visst underhållning men jag trodde lets dance gick ut på vem som dansade bäst inte vem som dansade roligaste eller så .

ää förstår inte (upprörd) ??


Willy gullig men kan inte dansa ??

stefan souk inte lika gullig men kan fan dansa !

jag blir lite förvånad att dom lät willy stanna kvar , lite elakt mot ett par som kunde dansa bara tycker jag....

Visst jag tror willy och hans partner slet lika mycket som alla andra men det räckte ju inte!

visst alla kanske inte tycker som jag men va bara tvungen att skriva min åsikt.

men grattis till willy får vi väl säga .

/ ida .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0