Hos Saras place !

Hej hopp Gummisnopp !

Nu är vi alla tre samlade haha (; . Sara övar inför UKM , Ida vilar rösten medans hon sminkar sej ?
Jag vet inte riktigt (; och så sitter jag här vid datan . Engelska provet idag gick väl inte så bra ...
Hoppas på G iaf (; I morgon ska jag till kalmar jiippiie !
Sen senare på kvällen ska jag åka och heja på stjärnorna ! haha .
Dom har i alla fall bestämt kläder dom ska ha nu haha . 
Och på söndag ska jag juh åka och kolla på Pheobe !! Men vet ni vad mamma kom på idag ?
Jag får inte tävla med mammas gröna kort längre , för jag är 13 år.
Så hon ringde till Susanne för att höra om dom hade nån kurs jag kunde gå , men vet ni !?
Den kursen slutade för 2 veckor sen !! Så då får inte jag tävla på hela sommaren (!!) om jag inte skaffar en "fadder" . För nästa kurs var i höst !
Men det kan vara nån kurs i b-måla, får hoppas på det (:
Haha , hängde ni med ? Jag orkar inte förklara (; .
Nej nu ska jag lyssna på Sara & Ida när dom övar , sen ikv så blir det Let´s Dance ! (;




Söööta





xoxo /M

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Kanske möts i kalmar imon, ;)

Om jag skulle åka vill säga.

2010-03-19 @ 20:36:31
URL: http://mixxiandbex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0