Have a nice holiday in Gran Canaria !

Hejsan alla söta bloggläsare !

I mån har vi studiedag ! Fy fasen vad skönt ! Idag på SUTmatten var Sara & jag så jäkla arga för att vi inte fattade så vi satt och knäckte pennor , haha . Och sen på den "riktiga" matten så fick Sebbe sms och han hade glömt ljudlös så mitt i genomgång så hör man ååååååååh sooopa !! (hans sms signal (; ) . Fy fan va alla skrattade och så sa
Ann : Jag hoppas inte det där var riktat mot mej ! .
Sebbe blev skit röd i ansiktet , haha fan va kul det var xD
Men jag måste plugga jävla skit matte för jag ligger efter för jag har varit sjuk & så måste jag plugga bajs svenska för vi har prov på fredag , BLÄÄ !

Men idag åker Henke till Gran Canaria så vi får önska honom en trevlig resa ! 


Och så får vi säga GRATTIS till Linus som fyllde år i går ! Grattis !


Draft Punk - Technologic



Kent - Utan Dina Andetag

xoxo /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0