Fick gå hem :/

Hello babes !

Var yr i huvudet så jag fick gå hem idag ...  Var yr i huvudet , usch usch .  Idag var det jätte många som var sjuka  , 6st i 7:an !? Svininfluensan eller vad !? (;
Så när jag kom hem så kröp jag ner under täcket och sov i typ 2 timmar , så det känns lite bättre nu ..
Vet inte om det blir skola imån , har sjukt mkt frånvaro nu :/ Men jag har problem med huvudet , haha (;
Ida & jag höll på att missa bussen , smart va ? (; Så vi fick springa ner till Resecentrum , fy va man mådde dåligt efter , haha . Men vi har juh biologi prov i mån ! Och jag vet inte vilka sidor .. HJÄLP !?


Film / Foto idag !


Fotograf : Milla

Puss & Pill vart ni vill ! (;


/ M

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Det var väl typ det vi skrev tror jag? :)

2010-03-09 @ 18:09:44
URL: http://mixxiandbex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0