En sak ni inte visste .

en sak ni kanske inte visste är att sara och jag har varit helt besatta av declan galbraight!!
vi har till och med skrivit till honom fick dock inget svar haha , och så nu när jag tittade på min mail så såg jag detta .
Hay i just first got to say i love you .
When i first heard the song an angel with you i started to cry couse you where so cute and so good singer <3
Im sorry my english is not that good but i try my best : D
My friend and i just got to come to your consert so we think you can come to sweden we would be there of course
I think of you every day :)
One more thing i love you and come to sweden :) Right back soon <3<3<3<3
Hay i just first got to say that i love you
when i first heard the song angel sith you i started to cry couse you where so cute and so good singer <3
Im sorry my english is not that good but i try my best : D
My friend and i just got to come to your consert so we think you can come to sweden we would be there of course
I think of you every day :)
One more thing i love you and come to sweden :) Right back soon <3<3<3<3

Översättning till svenska :
Hay jag bara första har att säga jag älskar dig
När jag först hörde låten en ängel med dig Jag började gråta för att du var så söt och så bra sångare  <3
Jag är ledsen att min engelska är inte så bra men jag försöker mitt bästa: D
Min vän och jag fick bara för att komma till din konsert så vi tror att du kan komma till Sverige skulle vi vara där förstås
Jag tänker på dig varje dag:)
En sak jag älskar dig och kommer till Sverige:) Right back soon <3 <3 <3 <3


Helt otroliga eller vad säger ni .

fast hur kan man inte förälska sig i hans underbara röst och ögon ?


// ida

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Lite fel stavad engelska ;) haha, skoja bara.

Men Declan är riktigt bra! (:

2010-03-13 @ 21:10:42
URL: http://mixxiandbex.blogg.se/
Postat av: julia

snygg blogg!!!

2010-03-14 @ 11:51:21
URL: http://hundjulle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0