Dålig uppdatering !

Hellu bitches ! <3

Förlåt , för dålig uppdatering . Men ska jag va ärlig så har jag inte haft sån lust att uppdatera. Men i måndags var jag för trött .. (; Kom hem ganska sent på söndags kvällen. Men rolig vare ! Hyar några bilder som Amanda skulle döda mej om jag la upp , haha (;



Har typ 1000 såna här bilder , palla ladda upp alla .  Dom blev
ganska suddiga :/ Men det var mest hoppning vi kollade på (; <3

hihi , vi träffade Helena Lundbäck ! Fick hennes atugraf ! (;
(jag vet , inte världens finaste bild på mej ! )


Det jag köpte på mässan var :
Träns ( Börjes )
Bomulls täcke ( Börjes )
Ridbyxor ( Horse House , tror jag ) (2st )
Huvud masserar sak (;


Idag hade jag mittbena ! (;


Sött va !? haha Nej jag skojja ! (;


Nu ska jag äta , sen blir det vila har sjuukt ont i huvudet och halsen ! Matte provet idag gick käpprakt åt skogen ! :(

Puss hej !


// M I L l A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0