Vi drar till Skara imorgon!

Hejhej alla sötisar!

Imorgon gäller det är så ***** pepp asså!, vi kommer ha det bäst, idag blir det att packa och fixa och ladda mobilen med massa musik, blir att åka och köpa massa godis också tror jag, det kommer blir mkt idag, om ni vet några bra låtar så kommentera! jag behöver många låtar, imorgon får ni se till att ringa och smsa mkt med ;)
vi drar imorgon här i från vid klockan sex men jag måste nog gå upp mkt tidigare, det här kommer bli as nice känner jag, Ida ska ha med sin datan med det kommer bli många timmar på bussen, asså detta är sjukt vi ska till skara! kan det bli bättre eller? jag kan lägga upp låten vi ska ha så kan ni kommentera vad ni tycker om den :)

Vänta det tar en liten stund innan den kommer (:






En Glad sara!



Kommentarer
Postat av: Irja

Lycka till nu! <3



Jätte fin låt, hoppas det går vägen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0