Hemma igen

Hejhej!


Kom hem igår från skara, har haft det super, kändes lite tråkigt att åka hem faktist när man hade börjat känna lite  folk, alla var redigt goa haha!, vi recade runt i en skola med våra sov säckar, Ida och jag började reca förs i typ någon koridor, sen så ville robin tror jag han hette och några till vara med och reca, jag tror dom var från målila, vi bodde i en stor fet skola, vi var typ 250 deltagare som bodde där, vi hade det as nice helt enkelt , kommer lägga ut bilder sen,  och några filmer kanske med, spelningen tyckte jag gick bra, fick ett jätte fint av slutning på låten av mitt festivatband som man fick haha!, alla var jätte bra (Y)



orkar inte lägga ut mer...


Ha en bra dag //sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0