Superduper!

Hejhej!

Nu i veckan fick jag en ny mobil, är superGlad behövde verkligen en ny mobil, min var hel knaasig, blev en sony Ericsson kanske kan lägga in en bild på den sen, vädret är iallfall underbart fint, redigt varmt och skönt, idag blir det nog bara att ta det lugnt ska nog iväg och träna ikv, sen blir det väl bara att chilla och titta på film eller något, På söndag drar Ida och jag till Skara, börjar faktist bli lite nervös nu, men det kommer nog bli bra vi ska ha låten Shoreline - Anna Ternheim den är super fin, vi kommer sitta på en buss i många timmar typ fett roligt haha! aja den 5 augusti är det rix fm festivalen, vi börjar redan pappa hihi!




Ha en underbar dag! //Sara

Kommentarer
Postat av: Rebecka

I år ska jag stå längst fram igen ;D

2010-06-18 @ 12:41:12
URL: http://mixxiandbex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0