torsdag=<3

I mån ska alla 7:or på frövi gå till gösjön! Det blir nog rooligt får vi hoppas! Ida & jag ska bada oavsett väder!  Nu har jag lagt över alla bilder på kameran till datan & så laddar jag batteriet så det lär bli många kort imån, som ni såklart kommer få se hihi (; I morgon är det juh även dagen för 7 ups vetrinär besiktning.. är så nervös! Tänk om han inte går igenom? Positiva tankar..! Han kommer gå igenom! haha..  Och imorgon kommer även några saknade släktingar! Det ska bli riktigt kul att träffa dom igen! Idag så tittade vi på niornas musikal, tyckte den var riktigt bra faktiskt.. Sen rensade vi våra skåp, efter det så tittade vi på film i spanska salen, Never been kissed before tror jag den hette... Nu ska jag dricka upp mitt underbara tea (jordgubb & fläder, mums!). Så vi hörs,
Hugs & kisses,<3
¨



haha, mobbad bild på mej!

haha hittade en bild som Ida tog på festen med laget!


/Milla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0