Rubrik? Just det jah!

(angående det förra inlägget så hittade jag min mobil sen nästa dag, haha. Hade lagt den på laddning så när jag skulle gå till skolan sen nästa dag så fick jag en 'uppenbarelse'.. Vänta här nu.. La inte jag min mobil på laddning igår!?, haha! IQ badboll som Becca hade sagt (; Andra hade sagt IQ fiskmås, men jag håller med Becca, IQ badboll är tuffare ;) )



Förlåt att jag inte har bloggat.. Men har inte hänt nåt speciellt direkt..  Solade lite när jag kom hem, sen så stack jag till stallet och red Lillan! Det gick riktigt bra! Sen så kom Eje ( vår hovslager) och skodde Eddie & skodde om Lillan, hennes skor började bli slitna.. Idag så missade vi såklart bussen! Får vi fick vänta tills halv nio innan nästa buss kom... Inte för det gjorde oss så mycket...   haha. I morgon äre Scotts, tagga! Seriöst har jag inte hört en enda låt av dom ? ;s haha, ändå så är jag helt ba åå Scotts kommer på lördag! haha!. Sen på söndag blir det Gekås & sen titta på en häst! Den som var i göteborg ni vet? Fast den var inte i göteborg utan jag såg typ helt fel på kartan? haha. Aja har inte jätte mycket intressant att skriva så det får bli lite bilder ist,..
Det var typ 3 år sen han hade skor sist.. Han tyckte väl inte det var sådär underbart haha (; Fast han brydde
sej inte sen utan det vara bara den första gången han hamra typ :)


Smälte tenn-soldater på Kemin.. Helkass bild men, det är iaf Saras & min första tenn-soldat! (;


första gången han stegrade sej eller nåt :) Jag lovar det gjorde inte ont på han eller nåt !

/Milla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0