Lyckad kväll!<3

Hej alla söta bloggläsare!


Jag vet att jag har uppdaterat dåligt, jag sa att jag skulle skärpa mig men gjorde inte det, kommer nog inte kunna göra det heller men jag kommer skriva när jag har något att berätta.
Igår var jag i parken, och kvällen blev värkligen lyckad, jag skulle kunna gissa på att det var 1000 st som var där igår kväll, när vi hade kommit hem från parken hade ida och jag kakfest så mysigt! sen när vi skulle sova började det redan bli ljust, aja idag blev det att chilla hela dagen har inte pallat göra något ändå för jag har varit  jätte trött, vi fick värsta dampet idag på morgonen men när vi vaknade, jag tror vi var övertrötta haha!

Tack för kvällen alla sötisar!<3






//Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0