Det är lila...

Halloj!


som ni vet så färgade jag mitt hår igår, det skulle ju bli mörkröd hade jag tänkt men det blev lila istället, jag sa att jag blev nöjd men det igår men är inte lika nöjd idag, men jag min dumme fan kan inte läsa antagligen, så mamma hade kollat på packetet idag och det står faktiskt att det kommer bli lite lila det står svart tulpan på packetet, men aja ska jag färga om det igen eller ska jag ha det kvar? vad tycker ni? kommenter vad ni tycker tack (:


Det är typ ännu mer lila i verkligheten... mest uppe vid hårbåtten.

//Sara

Kommentarer
Postat av: Anonym

ha kvar! :D

2010-06-13 @ 22:34:00
Postat av: Anonym

tycker det blev fint ändå!

2010-06-13 @ 22:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0