Weeey!

Imån drar man till Gekås & Spjuthult! För jag ska hämta Seven !!!!:D:DKan ni fatta eller !?:D Inte jag!  Åååh, är så strålande lycklig! Fast jag är lite nervös för resen hem.. Men det ordnar sej! Men det blir en lång resa så jag hoppas ni smsar! Fast har inte mitt nummer kan ni juh glömma det ;) Nej men orkar inte ha massa random som smsar ;) Måste sova nu för jag ska upp vid klockan 6! tar juh mycket längre tid med en transport.. Och ännu längre tid med en transport + en häst! Men det berör mej inte så mycket bara jag får hem Seven hel & ren ! ;) Har fixat boxen helt nu med, kalk, saltsten, tvättad krubba, vattenspann & en massa spån ;) Hoppas inte han kissar & bajsar mycket :(
Bilderna är från Marina!
Ida sa en sak idag.. Att varje gång jag bloggar Skriver jag nåt om hästarna.. Det kanske stämmer ;) aja, det får ni stå ut med, Sara & Ida skriver juh intressant.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0