Lyckad dag/natt!

Hejsan,
I fredags blev det en lyckad dag och natt, det började med att jag kände mig bättre nästan frisk, så vi åkte in till Umeå och shoppade, blev lite allt möjlig, linne, nya solglasögon ett armband och lite annat, aja där blev vi i många timmar, sen blev det hem och ta det lungt och fixa och lite, senare vid sju tiden blev det förfest som vi kallade de, som hållde på ända in på natten, och alla var på glatt humör med musik och allt, och nu på tisdag blir det den stora festen, i fredags var det vara förfest och på tisdag blir det den rediga festen, om jag nu har hört rätt, vi kommer nog åka hem tidigare än vad vi hade tänkt, så jag kanske kommer hem på Torsdag istället, men nu ska ja äta och lite så ni får ha det så bra /Jonne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0