Vem var de som kasta?

Hejsan,
Vi var ju och fiska i fredags kväll/natt så jag tänkte berätta hur läskig den kväll/natten blev, jag trodde att jag skulle dö, det brukar jämt vara massa irriterande mygg, men det var inte en ända mygga, det började komma dimma på vattnet så tillslut var det en stor tjock dimma över allt vatten, men vi gick vidare in i skogen, och Olle  skulle stanna kvar och bada på ett ställe medans vi fortsatte, så när vi hade kommit fram så satt vi oss ute på en stor sten och hade skogen bakom oss, sen så hörde vi en stor sten som åkte i vattnet , som om någon kastade i den, men vi satt där tysta, efter ett tag så hörde vi någon gå där inne i skogen, jag vart livrädd redan då, efter en halv timme kom det tillbaka och jakob såg något där inne, så han var beredd att ta upp kniven, och något kom närmre tillslut hoppade något fram och jag slängde ner mig och jag slog i armen och armbågen så in i ******* så jag hade ont efter, Nils skrek och han har jag aldrig hört skrika förut, men sen så såg vi att det var Olle som hoppade fram, men jag både grät och skrattade, jag hade bara lust och slå ner han efter, men han sa att han inte hade varit där så länge, så det måste varit något annat innan han, men det vet vi inte vad det kunde ha vart, och sen så gick vi hem och satt oss vid elden vid dom andra och berättade allt som hade hänt, haha visst lät våran fiske kväll/natt läskig? jag tänker aldrig mer fiska på kvällen/natten, innan så har vi hört massa historier om där vi varit och fiskar så snacka om läskigt, det är tredje gången i mitt liv som jag har varit så här rädd, men akta er för vittra alla blogg läsare (:
/Jonne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0