Jag har bestämt mig..

Hejsan hoppsan!
Håller på att packar och det går lika bra som alltid, hehe inte så bra då alltså, har packat om nu typ fem gånger nu och sista gången fick jag iallfall igen väskan, men nu kom jag på att vad ska jag har mina skor och de!? shit får packa om igen och kanske ta bort lite mer kläder, nu kommer jag säkert ha för lite kläder med mig eller något, och allt måste vara klart idag, visste föresten inte om jag skulle åka eller inte , ni som inte vet så åker jag till Norrland på Söndag, och Milla sötisen skulle hängt med men hon är typ sjuk eller tror att hon kan bli sjuk igen så hon ska inte med längre, kännde att jag inte var sugen då längre, men pappa kom hit idag och övertygade mig, så ja jag ska åka på söndag!
Men nu ska jag fortsätta packa (:


Ha det bra /Jonne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0