The day after yesterday

Nu sitter vi & letar häst igen ;) Jag vill så gärna att hon ska hitta en häst!! hihi. Hon är värd den finaste hästen på jorden!
Ikväll ska vi kanske åka och titta på bio! Jag vet inte än om jag ska åka hem ikväll eller imån.. Jag vill jätte gärna stanna men Christina kanske inte vill ha mej kvar här? ;) Sen så borde jag fylla Sevens box med spån eftersom släkten kommer i helgen & åker på tisdag.. Vi åker också på tisdag för att hämta honom.. Men det är sjukt kul här! Och Christina åker om en vecka.. Buhuhu. Så vi får se :)  Just det! Tror ni inte jag glömde kameran ? Jodå.. Så det blir inga bilder :/
Aja, nu ska vi kanske åka båt! Spännande!
Hugs & kisses,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0