Nu är jag på väg (:

Hejsan alla sötnosar,
Nu sitter jag i en bil på väg tlll Norrland, bestämmde mig igår kväll att jag skulle åka tillslut, gick upp idag kl:05.00 redigt segt kan jag säga, haha mats tog med sin gps, dom sitter och kommentera den som pratar hela tiden, ni skulle bara höra dom asså, jag tror dom hade satt gpsen på att vi skulle ta en en se väd väg eller något sånt där konstigt, så vi åkte typ på grusvägar först haha, tror det är första gången jag hör dom säga, undra vart vi är? haha ne gud jag bara sitter och skrattar åt dom (:
Vi har ungefär åtta timmar kvar

datan dog as bra verkligen tog mobilen istället men aja ha en bra dag /jonne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0