Mot kusin!

Nu har jag packat & sådär för imån drar jag till kusin! & jag ska sova där tills i övermån & kanske till fredag men vi får se ;) Men imån blir det  sol,bad & åka båt, om jag är frisk nog att bada förstås.. Har juh varit sjuk..:( Men mitt öra är iaf "friskt" nu ;) Men jag tar med mej kameran imån så ni lär får se bilder tror jag ;)Sen på fredag kommer det norrlänningar & 08:or hit! :DSen på tisdag åker jag & hämtar Seven!! :D:D Städade ur boxarna idag.. jobbigt värre;) Sen red jag Lillan, & först kommer det 2 råddjur hoppande men Lillan bryr sej inte, sen så står det 1 råddjur på andra sidan av vägen men hon bryr sej inte om det heller.. Sen när vi ridit ett tag så kommer det upp en hare ur marken, precis vid Lillans hov! Men hon bryr sej inte om den heller ? Snacka om död häst haha ;) Nej nu ska jag sova för pappa väcker mej kvart i 6 imån ? Så ska jag åka med han in till O-hamn & gå till brors lägenhet & va där tills Ulrika kommer & hämtar mej nånstans i o-hamn ;) Perfekt juh! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0