Min Seven!

Okej förlåt ! Men jag vet inte vad jag ska skriva om om jag inte skriver om hästarna hihi ;) Red Seven idag! Kan ni förstå? Min alldeles egna Seven!! Gosh jag är så lycklig! Imån ska jag första rida Lillan sen Seven ;)


Inatt så sov vi i husvagnen, Ida, Chris & jag! Hur kul som helst! Vet inte riktigt vad jag ska skriva för mitt liv handlar mest om hästar för tillfället ;) hihi min saknade underbara Sara kom nyss hem & jag är lycklig! :) Var bara tvungen att visa henne Seven såklart! ;) Sen stod vi & snackade lite sen gick jag hem.. Men en sak som jag tycker är dumt är att Chris åker hem på lördag eller söndag:( Sen på lördag är det marknad! hihi, kan va rätt kul bara för att se om man träffar nåt roligt folk!
Puss!

Kommentarer
Postat av: Vera

Jag röstade på en av dina skor. DU får gärna rösta på min bild. http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=7054 kram

2010-07-30 @ 00:29:01
URL: http://suitedup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0