Lyshuvud

Jag kom nyss på en sak.; Det finns miljontals häst tjejer/killar ute i världen som blir överlycklig om dom får rida mer än 2 ggr i veckan. Dom har ingen egen häst men det är högsta önskan, och dom gör typ allt för att över huvudtaget kunna rida nån dag i veckan, medans jag har en egen ponny och ska få en till! Hur många tjejer/killar drömmer inte om det? För mej är det en självklarhet att ha häst nästan..  Nej men jag har aldrig tänkt på att jag har en enorm tur!


Jag är bara lite sådär normalt onyttig.. Eller inte! Hur mycket har jag inte stoppat i mej egentligen ? Marknadsgodis, chips, läsk & nu milkshake? Vågen lär juh få en chock haha(; Och jag kan juh inte direkt motionera heller pga min dumma förkylning, annars hade jag varit på väg till norrland i mån ! Men till en mycket fin sak, 7up ska bli min! Vi skrev på kontraktet igår! Så watch out bitches! Nej nu ska jag dricka upp min milkshake som blev lite sådär..  Skulle kanske inte haft i så mycket glas.. haha
Sen till en annan fin hästsak; Jag fick bilder av Kajsa (Eddies nya ägare) & han verkar trivas min lilla ponny, han kommer alltid va MIN haha (;
Eddie & Kajas "gamla" häst Jameson!
Jag trodde det skulle vara skitsvårt att släppa honom, men sen var det inte så svårt. & när jag träffade Kajsa så kändes det alldeles rätt för jag visste innerst inne att jag inte hade tiden till Eddie & jag kunde inte rida honom längre & köra är verkligen inget för mej! Klart att jag grät när han stod i transporten för att åka, men jag visste ändå att han skulle få det bra, min bubbe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0