Gothia cup!

I mån dra älskling & alla till gothia cup! Alla drar imån, buhuhu! ;'<  Kommer sakna dom juh ;[ (som om jag träffar dom så mycket mer när dom är hemma..) Men det är sånt som är till för att ändras haha ;3 Nej men jag tycker dom får LYCKA TILL! Snäll jag är va ? ;) hah.

Sara & jag kollade på lite gamla bilder på mej & jonathan, haha gissa vad Sara med sina skarpa hökögon hittade ? En paparazzi haha!
haha! Ser ni? Hon kanske zoomar in Jonathans rooompa! grr!  hahahaha (;
Jag vet jätte fint för täckt ;) Men det var en flumm bild haha (:
hahaha, alla har sånt fint leénde på den här bilden (;  Det är bara jonathan som är "normal";)<3

Kommentarer
Postat av: henke

gammal klassiker som aldrig blir uttjatad : n..aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaw ;D

2010-07-17 @ 23:28:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0