en väg utan en ände...

God middag världen! kanske är dags att blogga lite . jag kom fram till att camilla har skrivit ett och annat om hästar i varje inlägg fast det gör inget , här kommer jag som en liten variation.
hemma från en underbar vecka på gothia i göteborg det känns förjävligt att vara hemma det har helt enkelt varit bästa nadja och jag på liseberg det var nog det mest storslagna tror jag , och jag kan fan komma och skryta med att jag har åkt kanonnen hur jävla bäst är inte det !
hahah nadja och jag gick vekligen runt som små barn i en leksaks affär..
äää helt sjukt var det ..
nej men det jag ville säga var att jag suger på att blogga och att jag ska till kalmar om en timme och jag har verkligen bråttom herregud måste skynda mig egentligen..
en av mitt livs bästa vecka , ååå !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Liseberg är så fint.

2010-07-28 @ 09:19:24
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0