38 grader

Haaj!
Det är typ 30 grader ute medans jag har 38 graders feber!! Min hals är juh inte allt för najs heller.. Idag har jag legat i soffan hela dagen under ett täcke! Hallå? det är juh 30 grader ute? Alla går typ runt och svettas och jag fryser.. haha.. Men jag är faktiskt mycket bättre nu! Tror inte jag har nån feber längre.. I mån kommer det en från Trelleborg som ska komma och titta på Eddie imån. Det verkar vara perfekt hem för Eddie, men det är juh så långt bort.. :( Hoppas jag är frisk nog att kunna va med när hon kommer.. btw, Igår var jag och kollade på en häst, och jag kände mej helt svag & jag glömde äta frukost men sen när jag red kände jag men sådär, men efter när vi stod i stallet höll jag på att svimma jag ba mamma kan vi åka nu? Och sen när jag kommer hem har jag feber, kalas! Ska kanske åka och titta på hästen igen när jag är frisk ;) Jag red verkligen väderlöst höll på att åka av hästen när jag hoppade.. Dom måste trott att jag inte kunde nån ting typ haha.
7up, en underbar häst! Om jag har tur kan han bli min iaf (:
/Milla

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Krya på dig!

2010-07-09 @ 21:56:19
URL: http://rebeckac.blogg.se/
Postat av: Rebecka

sv: Haha, okej ;) <3

2010-07-10 @ 13:14:05
URL: http://rebeckac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0