190710

Idag så åkte vi till kalmar & köpte saker till badrummet. Vi ska måla om det & inreda det på nytt typ haha.  Så vi köpte en spegel, färg & lite annat smått & gott. Jag köpte en ryktlåda till Seven & 2 foderhinkar. Alla har typ vita eller svarta hinkar men jag tycker det är roligare om man "piffar" upp det vardaglia ;) Till Lillan har jag nästan alltid haft rosa, så hon fick en rosa hink ;) & Seven vet jag inte riktigt vilken färg vi ska ha till honom så han fick blå ;) Men i min ryktlåda så fanns det klister namn, så jag har suttit & klistarat på det nu. Och det fanns bara 2 av varje bokstav.. När jag skrivit på lådan fanns det inte mycket kvar till hinkarna så på Lillans fick det stå Aurora, eftersom hon heter egentligen Jokers Aurora , & sen när jag skulle skriva på Sevens så fanns det inte till Seven eller nåt så det fick bli sotiz... Sen målade jag dit 2 prickar över o:et så det blev sötiz, haha fantasi!
I morgon ska jag städa ur Eddies box & "foderboxen" för i "foderboxen" ska Seven stå & i Eddies ska fodret stå ;)
Sen på onsdag ska jag åka till kusinen troligen & stanna där tills torsdag.
Hare gutt, igelkutt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0