01.00

Nu ska jag soova! Imån kanske det blir en tur med Lillan ? Om det inte är för varmt vill säga!
Till en helt annan sak.. Vet ni vad min syster gör idag ? Hon är på ett bröllop i Bosnien! Hennes klasskompis från gymnasiet gifter sej! Så vi får väl säga grattis till henne & hennes man!  Vilken grej att få uppleva det!  Är hur avundsjuk som helst!  ;) Vet ni en sak? Jag har aldrig varit på ett bröllop! & det är verkligen nåt jag vill se! På tal om bröllop.. Förut var jag jätte emot att gifta mej, så fort jag tänkte på det kändes det typ neeeej usch man blir juh helt instängd! haha. Men nu kan jag faktiskt tänka mej att gifta mej ;) Ja alltså inte just nu.. Men när åldern passar & när jag träffat den "rätta" ;) Eller det kanske jag har? haha ;)

Skulle ni kunna gifta er när åldern passar & när ni hittat den "rätta" ?




Kanske inte den mesta passande låten men iaf, det var den jag lyssnade på för tillfället ;)
moi & Ida babe,<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0